Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 14 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 36 dni temu
Nabór wniosków o zakwaterowanie w Domu Studenta na rok 2020/2021
Drodzy Studenci.
 
Począwszy od 4 lipca br. udostępniamy Wam możliwość złożenia wniosku o zakwaterowanie w Domu Studenta UTP w roku akademickim 2020/2021 za pośrednictwem systemu USOSweb. Dostępne będą pokoje 1-osobowe lub 2-osobowe w Domach Studenta w Fordonie (F1 oraz F2) oraz Domu Studenta B1 na Błoniu. O przyznaniu miejsca zdecyduje kolejność zgłoszeń.
 
W związku z trwającym zagrożeniem epidemicznym zaleca się zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych. W związku z powyższym zwiększamy ich liczbę, a o przyznaniu zadecyduje jedynie kolejność zgłoszeń (nie ma konieczności dokumentowania stanu zdrowia).
 
Jeżeli zdecydujecie się na zamieszkanie w pokoju 2-osobowym zostaniecie zakwaterowani z osobą, którą wskażecie we wniosku. W przypadku braku wskazania drugiej osoby, o jej wyborze zdecyduje administracja DS. 
 
Wszystko co  musicie zrobić to wypełnić wniosek o zakwaterowanie w systemie USOSweb https://usosweb.utp.edu.pl Nie ma obowiązku składania wydruku wniosku ani dodatkowych dokumentów. Z systemu USOSweb dowiecie się również jaki status ma Wasz wniosek i w jakim pokoju zostaliście zakwaterowani. Dostaniecie również możliwość rezygnacji z zakwaterowania.
 
O miejsca będziecie mogli ubiegać się w 4 turach:
 
Tura 1: 4-19 lipca
Tura 2: 1-16 sierpnia
Tura 3: 1-20 września
Tura 4: 1-7 października
 
z zastrzeżeniem, że pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w turze 3 i 4 mają osoby przyjęte na I rok studiów.
 
Ceny za zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych nie uległy zmianie i wynoszą: 400 zł miesięcznie w DS Błonie oraz w DS Fordon w segmentach 4-pokojowych, 420 zł miesięcznie w DS. Fordon w segmentach 2-pokojowych. Cena za pokój 1-osobowy wynosi 600 zł miesięcznie w DS Błonie oraz w DS Fordon w segmentach 4-pokojowych, 620 zł miesięcznie w DS Fordon w segmentach 2-pokojowych.
 
Instrukcja wypełniania wniosku: pobierz
 

Kurs "Zasoby elektroniczne BG UTP" na uczelnianej platformie e-learningowej
Szanowni Studenci!
 
            Dział Informacji Naukowej BG UTP, wspomagając zdalne nauczanie i pracę na odległość, przygotował dla Państwa na  uczelnianej platformie e-learningowej kurs w formie prezentacji : Zasoby elektroniczne BG UTP
 
Prezentacja ma na celu wskazanie e-źródeł, do których Biblioteka ma dostęp oraz pomoc w korzystaniu z nich.
 
Adres uczelnianej platformy e-learningowej : moodle.utp.edu.pl
 
Należy się tam zarejestrować, zalogować, a następnie wybrać " Zasoby elektroniczne BG UTP" (proszę wybrać kurs odpowiedni dla swojego wydziału) a następnie kliknąć w "Zapisz się" .
 
W razie pytań prosimy o kontakt z Działem Informacji Naukowej BG UTP,   tel. 340-80-77, bibinfo@utp.edu.pl

Organizacja dydaktyki i procedury bezpieczeństwa na UTP
Szanowni Studenci,
Szanowni Pracownicy
 
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami:
Komunikat Koordynatora ds. bezpieczeństwa UTP:
- ważne informacje dla studenta – pobierz
- ważne informacje dla osób prowadzących zajęcia dydaktyczne – pobierz
Zarządzenie zmieniające zarządzenie Nr 110.2019.2020 Rektora UTP z dnia 11.03.2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności  akademickiej Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy – pobierz
Zarządzenie zmieniające zarządzenie Nr Z.72.2018.2019 Rektora UTP z dnia 11 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji roku akademickiego 2019/2020 – pobierz
Terminarz semestru letniego roku akademickiego 2019/2020 - pobierz
Zarządzenie w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2019/2020 – pobierz
Procedury bezpieczeństwa sanitarnego UTP - pobierz
Zarządzenie w sprawie zasad zakwaterowania w Domach Studenta  UTP po przywróceniu ich funkcjonowania z dniem 1 czerwca 2020 r.  – pobierz
 
Plan zajęć realizowanych w na terenie UTP oraz zajęć terenowych umieszczony będzie na stronach internetowych poszczególnych wydziałów.
 
Marcin Drechny
Prorektor ds. kształcenia i spraw studenckich UTP
 

 

Od 1 czerwca wznawiamy działalność dydaktyczną Uczelni w ograniczonym zakresie
Szanowni Studenci,
Szanowni Pracownicy
 
Działając na podstawie rozporządzenia MNiSW z dnia 21 maja 2020 r. (http://www.dziennikustaw.gov.pl/D2020000091101.pdf) z dniem 1 czerwca 2020 r. przywraca się możliwość prowadzenia na terenie UTP zajęć dydaktycznych, których w szczególności z uwagi na formę zajęć lub ich specyfikę, w tym możliwości techniczne i organizacyjne nauczycieli akademickich i studentów nie można przeprowadzić z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
 
W tym celu opracowane zostały procedury bezpieczeństwa, a zasady przebywania i realizacji zajęć dydaktycznych w formie komunikatu Koordynatora ds. bezpieczeństwa UTP ukażą się na stronie internetowej UTP oraz USOSweb i zostaną Państwu przesłane drogą mailową na adres w domenie UTP. 
 
Od 1 czerwca 2020 r. za zgodą dziekana będzie można prowadzić niezbędne prace badawcze w celu dokończenia pracy dyplomowej.
 
Prodziekani ustalą zajęcia, które będą realizowane na terenie Uniwersytetu z uwagi na brak możliwości ich realizacji z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość.
 
Od 1 czerwca 2020 r. do 10 czerwca 2020 r. (BLOK 1) prowadzone będą na wydziałach wybrane zajęcia, których nie można przeprowadzić z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. W tym czasie prowadzone będą zajęcia tylko i wyłącznie dla studentów ostatniego semestru studiów I i II stopnia oraz studentów studiujących w ramach programu ERASMUS+.
 
Od 15 czerwca 2020 r. do 12 lipca 2020 r. (BLOK 2) prowadzone będą na wszystkich wydziałach (z wyłączeniem WTIiE) wybrane zajęcia, których nie można przeprowadzić z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
 
Od 13 lipca 2020 r. do 9 sierpnia 2020 r. (BLOK 3) prowadzone będą na WTIiE wybrane zajęcia, których nie można przeprowadzić z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
 
Terminy letniej sesji egzaminacyjnej i poprawkowej sesji egzaminacyjnej w ZAŁĄCZNIKU.
 
Plan zajęć ukaże się na stronach internetowych poszczególnych wydziałów.
 
Będzie możliwość zamieszkania w Domu Studenta, z tym że, ze względu na wymogi sanitarne, każdy student będzie miał przydzielony samodzielny pokój. Wspólnie w pokoju dwuosobowym będą miały możliwość zamieszkania wyłącznie rodziny (np. małżeństwo, rodzeństwo). Obecne umowy zostaną rozwiązane, a mieszkaniec DS będzie mógł odebrać z depozytu swoje rzeczy lub nawiązać nową umowę miesięczną lub zakwaterować się płacąc za dobę. 
 
Zamieszkać będą mogli studenci i pracownicy UTP.
 
Praktyki studenckie należy zrealizować do 30 września 2020 r.
 
Stosowne zarządzenia dotyczące szczegółowej organizacji semestru letniego, organizacji zajęć dydaktycznych oraz zamieszkania w Domach Studenta są przygotowywane i ukażą się w bieżącym tygodniu. 
 
Marcin Drechny
Prorektor ds. kształcenia i spraw studenckich UTP

 

Komunikat w sprawie legitymacji studenckich
W związku z zapytaniami dotyczącymi ważności legitymacji studenckich uprzejmie informujemy, iż przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa sars-cov-2 (Dz. U z 2020 r., poz. 695) wprowadzono zmiany w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85, ze zm.) w zakresie przedłużania z mocy prawa ważności legitymacji studenckich.
Zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis ten ma zastosowanie również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni.
Analogiczne regulacje w zakresie ważności legitymacji doktorantów ujęto w art. 198b ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni w celu przedłużenia ważności ww. legitymacji.

 

Komunikat prorektora ds. kształcenia i spraw studenckich
Szanowni Studenci

Informujemy, że zgodnie z komunikatem MNiSW z dnia 14 maja 2020 r. (https://www.gov.pl/web/nauka/stopniowe-znoszenie-ograniczen-w-dzialalnosci-uczelni-i-instytutow-pan) rozpoczęliśmy prace przygotowawcze, które pozwolą na częściowe przywrócenie działalności dydaktycznej na UTP. Podstawą opracowania nowych planów organizacji i zarządzania procesem dydaktycznym będą wytyczne Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego zatwierdzone przez Głównego Inspektora Sanitarnego, na które czekamy.
Do czasu opracowania procedur i planów częściowego przywracania działalności obowiązuje bezterminowe zawieszenie zajęć dydaktycznych w formie bezpośredniej (zarządzenie Rektora nr Z.110.2019.2020 z dnia 11 marca 2020 r.). Jedyną formą dydaktyczną są zajęcia w formie zdalnej.
Zmianom będzie podlegać: organizacja roku akademickiego 2019/2020 (w tym terminy realizacji zajęć praktycznych, terminy sesji), zasady zakwaterowania w Domach Studenta, zasady realizacji badawczych prac dyplomowych na terenie UTP, realizacja zajęć, które nie zostały zrealizowane w formie zdalnej.
Stosowne komunikaty ukażą się na stronie UTP.

Prorektor ds. kształcenia i spraw studenckich UTP
Marcin Drechny

 

Zarządzenie w sprawie zaliczeń i egzaminów zdalnych

Informacja dotycząca trybu przeprowadzania zaliczeń i egzaminów oraz egzaminów dyplomowych z wykorzystaniem
technologii informatycznych zapewniających kontrolę ich przebiegu i rejestrację w okresie zagrożenia zakażeniem koronawirusem SARS-Cov-2 - sprawdź.

 

PILNE komunikaty i informacje dla osób przyjętych na studia II stopnia w UTP

Szanowni Państwo, gratulujemy przyjęcia na studia w Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy i dziękujemy za wybranie naszego Uniwersytetu. 
Rozpoczęcie studiów wiąże się z wieloma sprawami organizacyjnymi. W związku z obecną sytuacją epidemiczną i utrudnionym kontakcie osobistym szczególnie zachęcam do dokładnego zapoznania się z załączonymi poniżej komunikatami i informacjami.

KOMUNIKATY -> pobierz
KLAUZULA RODO -> pobierz
 
Wszystkie osoby przyjęte na studia proszę o pobranie poniższych dokumentów oraz ich wydrukowanie (lub przepisanie - czytelnie), podpisanie, zeskanowanie do pliku PDF i przesłanie w formie elektronicznej na adres mailowy Uniwersytetu, dedykowany dla wybranego przez Państwa kierunku studiów (wykaz adresów e-mail poniżej), w dniu 20.04.2020 r. (poniedziałek) – pierwszy dzień zajęć dydaktycznych – kształcenie w formie zdalnej.
W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy zamiast skanu czytelne zdjęcie wypełnionych dokumentów.
 
WYKAZ ADRESÓW E-MAIL -> pobierz

ŚLUBOWANIE -> pobierz
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE OPŁAT ZA USŁUGI EDUKACYJNE -> pobierz
WNIOSEK O ELS (dla osób przyjętych spoza UTP) -> pobierz
 
Osoby przyjęte na studia potrzebujące zaświadczenia o studiowaniu w UTP składają wniosek o jego przesłanie w formie elektronicznej na adres mailowy Uniwersytetu, na zasadach j. w. 
 
WNIOSEK O ZAŚWIADCZENIE O STUDIOWANIU -> pobierz
 
Szczegóły w ww. Komunikatach
Prorektor ds. kształcenia i spraw studenckich – dr inż. Marcin Drechny, profesor uczelni
 

 

Witaj w systemie USOSweb
Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
Telefoniczne konsultacje psychologiczne dla studentów i doktorantów UTP
 
Zapraszamy studentów i doktorantów naszej Uczelni do skorzystania z bezpłatnych konsultacji psychologicznych. 
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny z naszym psychologiem 
mgr Marią Kolmetz pod numerem telefonu 52 340 88 99.
 
Terminy konsultacji: 
  • poniedziałek 16.00 – 18.00
  • wtorek 15.00 – 18.00
  • piątek 16.00 – 18.00 

Informujemy, że obsługiwane będą wyłącznie połączenia w godzinach dyżuru. 
Telefoniczne konsultacje psychologiczne będą prowadzone w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych. 
 
 
 
Uwaga studenci!

Informacje dotyczące dyżurów dziekanatów poszczególnych wydziałów znajdziesz na
stronie internetowej Uczelni:

Dział Kształcenia i Spraw Studenckich
 
 
 
Uwaga studenci!

Jeśli składałeś/aś w systemie USOSweb  podanie do Prodziekana ds. kształcenia i spraw studenckich
lub wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Prorektora ds. kształcenia i spraw studenckich
np. o rejestrację warunkową, powtarzanie semestru, itp. sprawdź odpowiedź
i zapoznaj się ze szczegółami wydanego rozstrzygnięcia.

Dział Kształcenia i Spraw Studenckich
 
 
 
Wnioski o stypendium dla osób niepełnosprawnych

Drodzy Studenci

Począwszy od 2 kwietnia br. uruchamiamy dla Was możliwość zdalnego złożenia wniosku
o stypendium dla osób niepełnosprawnych z funduszu stypendialnego za pośrednictwem USOSweb.
Informacje dotyczące sposobu wnioskowania znajdziesz TUTAJ.
 
 
 
Wnioski o zapomogi

Drodzy Studenci

Począwszy od 1 kwietnia br. uruchamiamy dla Was możliwość zdalnego złożenia wniosku o zapomogę
z funduszu stypendialnego za pośrednictwem systemu USOSweb.
Wnioski w tej formie będzie można składać w czasie trwania ograniczeń związanych ze stanem epidemii.
Wysokość zapomogi w semestrze letnim roku akademickiego 2019/2020, zgodnie
z Zarządzeniem Rektora Z.122.2019.2020 z dnia 27.03.2020 r, wynosi 500 zł.
Informacje dotyczące sposobu wnioskowania znajdziesz TUTAJ.
 
 
 
Absolwenci!
Uprzejmie prosimy o wypełnienie kwestionariusza ankiety satysfakcji absolwentów, ponieważ jej wyniki pozwolą nam na podjęcie działań doskonalących >> Wypełnij.
Dziękujemy za poświęcony czas.
 
 
 
Szanowni Studenci,
uprzejmie informuję, że termin złożenia podania w USOSweb w sprawie rejestracji warunkowej lub powtarzania semestru upływa z dniem 8 marca 2020r.
Niezłożenie podania w ww. terminie będzie skutkowało rozpoczęciem procedury skreślenia z listy studentów.
Prorektor ds. kształcenia i spraw studenckich UTP
dr inż. Marcin Drechny 
 
 
 
Szanowni Studenci,
Biblioteka Główna (www.bg.utp.edu.pl) oferuje możliwość subskrypcji newslettera.
Wszystkich zainteresowanych otrzymywaniem informacji o nowościach książkowych, nowych zasobach elektronicznych, dostępach testowych, wydarzeniach organizowanych przez bibliotekę, szkoleniach, prezentacjach oraz zmianach godzin otwarcia BG i bibliotek wydziałowych zachęcamy do zapisania się.
 
 
 
Uwaga studenci
Podania o rejestrację warunkową, powtarzanie semestru, itp. należy składać w systemie USOSweb po uzyskaniu wszystkich ocen z przedmiotów innych niż te, o których mowa w podaniu, w tym także z przedmiotów realizowanych w ramach długu punktowego. Ostateczny termin wpisania przez nauczycieli akademickich ocen do elektronicznych protokołów zaliczeń i egzaminów w USOSweb upływa 2 marca 2020 r.
Prosimy o bieżące monitorowanie kompletności i poprawności wpisanych ocen na indywidualnym koncie w systemie USOSweb.
Dział Kształcenia i Spraw Studenckich
 

 
Szanowni Studenci
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom od 1 lutego 2020 roku udostępniony został w systemie USOSweb moduł Podania.
 
Od 1 lutego br. składanie i rozpatrywanie podań oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy w indywidualnych sprawach studentów podlegających załatwieniu w drodze rozstrzygnięcia (rejestracja warunkowa, powtarzanie semestru; indywidualna organizacja studiów, urlop, przeniesienie, zaliczenie/egzamin komisyjny) odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej.
 
Studenci składają podania oraz wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy i otrzymują odpowiedzi poprzez indywidualne konto w systemie USOSweb.
 
Szczegóły dostępne:
Zarządzenie Nr Z.91.2019.2020 Rektora UTP z dnia 23 stycznia 2020 r. w sprawie wprowadzenia obowiązku składania i rozpatrywania podań oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy w indywidualnych sprawach studentów podlegających załatwieniu w drodze rozstrzygnięcia w systemie USOS/USOSweb w Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy – pobierz
Załącznik do zarządzenia – pobierz

Instrukcja dla studentów –
pobierz
 
Prorektor ds. kształcenia i spraw studenckich
dr inż. Marcin Drechny
 
 
 
Uwaga studenci
Podanie złożone w systemie USOSweb jest widoczne przez dziekanat i prodziekana ds. kształcenia i spraw studenckich dopiero po najbliższej synchronizacji USOSweb z główną bazą danych USOS (codziennie po godz. 4.45)
Odpowiedź udzielona przez prodziekana ds. kształcenia i spraw studenckich danego dnia pojawia się w USOSweb po najbliższej synchronizacji danych.
 
 
Opiniowanie podań w systemie USOSweb – instrukcja dla pracowników - pobierz
Uwaga:
Zgodnie z instrukcją pracownik wyraża swoją opinię w systemie USOSweb, a nie jako odpowiedź na maila przesłanego przez pracownika dziekanatu/prodziekana ds. kształcenia i spraw studenckich.
 


Uprzejmie informujemy, że Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy z dnia 22 stycznia 2020 r.

został powołany Koordynator ds. przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji.
 
 
 
 

Serdecznie zapraszamy wszystkich studentów i doktorantów do udziału w badaniu ankietowym dotyczącym oceny zajęć dydaktycznych i nauczycieli akademickich.

Wystarczy wypełnić kwestionariusz oceny.
Wyniki badania pozwolą na doskonalenie jakości kształcenia.
 

Jednolity System Antyplagiatowy - JSA

Uprzejmie informujemy, że od 01.01.2019 roku Uczelnia ma obowiązek sprawdzania prac dyplomowych studentów w JSA – zgodnie z wymogami ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. APD zostało przystosowane do tych wymogów. Żądanie sprawdzenia pracy jak do tej pory wysyła Promotor. Zmianą jest konieczność zaakceptowania wyników sprawdzenia pracy przez promotora. Bez tej akceptacji praca nie przejdzie do kolejnego kroku i nie zostanie dopuszczona do obrony (link do nowej instrukcji dla promotora).

UWAGA: zgodnie z wymogami JSA wielkość przekazywanego pliku została ograniczona do 15MB.

Interpretacja wyników w JSA opisana jest szczegółowo pod nastepującymi adresami:
https://jsa-wiki.opi.org.pl/doku.php?id=podrecznik:wynik_badania:jak_czytac_wynik_badania
https://jsa-wiki.opi.org.pl/doku.php?id=podrecznik:wynik_badania:analiza_tekstu
https://jsa-wiki.opi.org.pl/doku.php?id=podrecznik:wynik_badania:opis_strony_wyniku

 

Wcześniejsze informacje znajdują się w zakładce Komunikaty.

 

   W lipcu 2009 roku Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy rozpoczął wdrażanie nowego systemu obsługi studiów – USOS. Od roku akademickiego 2010/2011 system ten będzie obsługiwał wszystkich nowoprzyjętych studentów UTP studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, zarówno pierwszego jak i drugiego stopnia, na wszystkich uruchomionych kierunkach kształcenia. Dostęp do systemu USOS mają tylko i wyłącznie pracownicy dziekanatów. Wraz z systemem USOS uruchomiony został Wirtualny Dziekanat – USOSweb.
   USOSweb to internetowa aplikacja, ściśle współpracująca z USOS, przeznaczona dla studentów (w późniejszym czasie również dla pracowników dydaktycznych), przenosząca na płaszczyznę elektroniczną wiele czynności związanych z organizacją i dokumentacją przebiegu studiów. Należy pamiętać, że USOSweb będzie nieustannie zwiększał swoje możliwości poprzez uruchamianie w nim nowych funkcjonalności.
    Dane pomiędzy USOS a USOSweb aktualizowane są podczas procesu zwanego migracją. Na stronie głównej USOSweb znajduje się informacja ile czasu upłynęło od czasu ostatniej migracji. Należy zwrócić uwagę, że wszystkie zmiany wprowadzone przez pracowników dziekanatów w systemie USOS po tym terminie będą widoczne w serwisie USOSweb dopiero po kolejnej migracji.
    Obecnie migracja danych odbywa się jeden raz w ciągu doby (o godzinie 4:45 i trwa około 20 minut). W trakcie procesu migracji serwis USOSweb jest niedostępny.

Ważne informacje o których warto pamiętać:
– konto USOSweb zostanie zablokowane na 20 minut po czterokrotnym podaniu niewłaściwego hasła;
– za kompletność, aktualność i poprawność danych widocznych w USOSweb odpowiadają Dział Spraw Studenckich UTP oraz dziekanaty jednostek dydaktycznych;
– USOSweb poprawnie współpracuje z przeglądarkami: Internet Explorer, Firefox oraz Opera, w których aktywna jest obsługa tzw. ciasteczek (ang. Cookies) oraz języka skryptowego JavaScript;
– identyfikatorem studenta w systemie USOSweb UTP jest uczelniany adres poczty elektronicznej;
– poważne problemy techniczne związane z funkcjonowaniem serwisu należy zgłaszać na adres: usosweb@utp.edu.pl.

Zanim zdecydujesz się do nas napisać o swoim problemie, sprawdź czy odpowiedzi nie znajdziesz w dziale
często zadawanych pytań.


Administrator USOSweb UTP